Lowongan Kerja EF English First

Lowongan Kerja Padang EF English First - English First atau yang biasa disebut oleh masyarakat dengan sebutan EF adalah sebuah perusahaan yang mana mereka memberikan jasa pendidikan atau lebih tepatnya mereka bergerak pada bidang pelatihan bahasa dan perjalan edukasi/ bimbingan belajar bahasa inggris.

EF sendiri sudah ternama dan cukup terkenaldi Indonesia dan sudah memiliki berbagai cabang diberbagai kota di Indonesia.

Dan kali ini perusahaan yang membawa nama besar EF ini membuka kesempatan kerja untuk anda yang berasal dari tamatan pendidikan minimal tertera dengan jurusan untuk posisi yang sudah tercantum dibawah dengan syarat dan kriteria sebagai berikut.

Lowongan Kerja EF English First

Lowongan Kerja EF English First Tahun 2022

Posisi Kerja di English First 

Center Director (Medan)

The Center Director plays a crucial role in EF Schools. Duties include hiring and training local and International staff, running a sales operation, and operating the school daily. The Center Director should follow the regulations and procedures of the English First operation manual and maintain a high level of customer service.

You will:
  • Marketing: Plan and executive school marketing activities to build, maintain and promote the EF English First brand name in the local market, attract potential customers to telephone and visit, sell and re-sales
  • Operations - Work with the Senior Teaching Manager to implement the Operations Manual and ensure teaching quality continually improves.
  • Sales - Supervise the course consultants and progress advisors to improve the sales process, monitor the sales team, and meet budgeted sales targets.
  • Recruitment and Training - Be in charge of staff employment, ensure all staff receive appropriate training and participate in Indonesian and international staff evaluations.
  • Finance and Accounting - Ensure accounting tasks are carried out effectively and clearly; create an annual budget and arrange reasonable expenses according to budget and approved guidelines.
  • Logistics - Ensure that all departments have timely and effective logistics support.
  • Technology and Systems - Ensure IT and computer equipment meets the English First standard. Ensure that all relevant information is registered correctly in the production system.
You have/are:
  1. Minimum D3 / S1 degree or above in any field, preferably business management
  2. At least 3-4 years of working experience in a fast-paced growth environment, managerial or senior position, independently handled overall management and experienced work with people from different cultures, preferably in the service industry.
  3. Able to communicate well in English, both spoken and written
  4. Strong interpersonal skills and a proven track record in team leadership and staff management.
  5. Sales and marketing background, previous experience in meeting sales targets a plus.
  6. Organizational abilities, detail-oriented, and ability to manage a complex, multifaceted organization.
  7. Problem-solver and self-motivated. Can work under pressure, creative, and has good communication and analytical skill
  8. Good people management skills, hiring, training, and monitoring staff.
  9. Basic finance management skills.
  10. Good computer skills, including MS-Office
Cara Melamar Kerja di EF English First

Mari bergabung bersama Followers Twitter Baru Kami @gudangloker_com atau di Instagram @gudangloker untuk update lowongan terbaru setiap harinya. Seluruh proses tahapan seleksi TIDAK DIPUNGUT BIAYA. apabila ada pihak yang mengatasnamakan kami atau perusahaan meminta biaya seperti transportasi atau akomodasi atau yang lainnya bisa dipastikan itu PALSU.

Lowongan kerja ini dibuka dari tanggal Secepatnya. Bagi anda yang berminat dan juga tertarik dengan lowongan kerja diatas, serta kriteria yang mereka butuhkan sesuai dengan karakter anda, maka langsung saja kirim lamaran lengkap anda pada tombol lamar tersedia dibawah ini

"Mari Bergabung di Channel Telegram GUDANGLOKER, untuk mendapatkan informasi lowongan kerja terbaru setiap harinya, KLIK DISINI UNTUK BERGABUNG" 

Apply Lamaran Kerja disini

Follow Media Sosial Baru Kami :
- Instagram : @gudangloker
- Tiktok : @gudangloker.com
- Facebook : @gudangloker.fp
- Whatsapp : @Channel Gudangloker

CATATAN
1. Semua proses rekrutmen dan seleksi di situs ini sifatnya gratis tidak berbayar
2. Mohon waspada apabila ada pihak yang mengatasnamakan perusahaan, dan meminta biaya seperti transportasi atau akomodasi atau yang lainnya bisa dipastikan itu tidak benar (alias palsu)
3. Jangan lupa bagikan informasi pekerjaan ini ke rekan anda melalui WhatsApp, Facebook dan media sosial lainnya
4. Sumber informasi lowongan kerja diatas secara gratis kami peroleh dari sumber yang terpercaya